Procedura reklamacji produktu

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:

1. Napisz do nas na maila ([email protected]), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe - załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.

2. Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej. (W przypadku braku paragonu należy podać dokładny numer zamówienia, abyśmy mogli odszukać dokument w systemie.).

3. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.

4. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.

Adres reklamacyjny:

BRUMER
ul. Ondraszka 1
43-370 Szczyrk
Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.

Zwroty

Zasady zwrotu:

1. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od BRUMER

2. Przed upływem tego terminu wyślij do nas zakupiony wcześniej towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: [email protected] następnie odsyłając towar z wypełnionym formularzem.

3. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś go od BRUMER, z nieodciętymi metkami, pozbawiony zapachów (np. perfum) i zabrudzeń (np. śladów makijażu) w nieuszkodzonym opakowaniu.

4. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.

5. Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru bez kosztów przesyłki.

Adres do zwrotów:

BRUMER
ul. Ondraszka 1
43-370 Szczyrk
Staramy się, aby proces zwrotu przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.