Zamówienia
1) W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć przez dodanie spersonalizowanego boxa do KOSZYKA, a następnie wybierając opcję PRZEJDŹ DO KASY.
2) Jak długo muszę czekać na realizacje zamówienia?
Zamówienie zostaje zrealizowane natychmiast po jego złożeniu w godzinach pracy studia. W przypadku bardzo dużej ilości zamówień czas ten może się wydłużyć.
3) Czy mogę liczyć na rabat przy większym zamówieniu?
W naszym sklepie pojawiają się rabaty okazjonalne oraz specjalne dla stałych klientów. Zapisz się na nasz newsletter i korzystaj z rabatów.
4) Czy mogę wycofać założone zamówienie?
Wycofanie zamówienia jest możliwe przed jego wysłaniem.
5) Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
W celu zmiany asortymentu zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny +48 668 805 729.
6) Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką.
Studio Prezentów Brumer aktualnie nie ma możliwości wystawienia FAKTURY VAT.
7) Jak szybko mogę spodziewać się odpowiedzi na zapytanie ofertowe?
Odpowiedzi na zapytania są udzielane jak najszybciej to możliwe w godzinach działania studia.
8) Złożyłem błędne zamówienie jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienie jeśli nie zostało jeszcze wysłane. Po wysłaniu zamówienia na wskazany adres, dokonanie anulacji jest niemożliwe. W sprawie błędnie złożonego zamówienia, prosimy o kontakt tel. +48 668 805 729 lub o przesłanie wiadomości na adres kontakt@brumer.pl
Produkty
1) Ile kosztuje wykonanie prezentu / boxa?
Tworząc upominkowy box w kreatorze prezentów, ceny znajdują się przy produktach, a ich łączna cena jest aktualizowana według dodanych/odjętych produktów, co widoczne jest w panelu kreatora.
2) Czy mogę zamówić prototyp przed wykonaniem?
Nie oferujemy wysyłki prototypów.
3) Nie mam pomysłu na prezent, czy macie galerię realizacji?
Serdecznie zapraszamy na nasze media społecznościowe jak Instagram czy Facebook, by zaczerpnąć inspiracji. Polecamy również skorzystać z opcji gotowych prezentów.
4) Czy pudełka mogą być personalizowane?
Nie ma możliwości personalizacji samych pudełek, natomiast każdy box jest przez nas zdobiony adekwatnie do celebrowanej okoliczności. Do prezentowego boxa proponujemy dobrać kartę z własnymi, spersonalizowanymi życzeniami 😉
5) Czy prezenty mogą być personalizowane?
Tak, poprzez dodanie kartki okolicznościowej z własnymi życzeniami. Każdy box opuszczający naszą pracownię jest zdobiony dodatkami, które nawiązują do celebrowanej okoliczności.
6) Czy macie w ofercie inne pudełka?
Aktualnie nasza oferta zawiera tylko ekologiczne boxy.
7) Czy sprzedajecie gotowe prezenty?
Tak, można je znaleźć na stronie w zakładce SKLEP.
8) Z jakich materiałów są wykonane pudełka?
Pudełka są wykonywane z ekologicznej, biodegradowalnej tektury.
9) Czy oferujecie taśmy / wstążki do pudełek?
Każdy nasz prezent jest przyzdobiony dekoracyjnym sznurkiem z okolicznościową winietką.
10) Czy jest możliwość nadruku na pudełku?
Aktualnie nie ma możliwości wykonania nadruku pudełku.
11) Czy na pudełku można umieścić logotypy, obrazki lub zdjęcia?
Tak, jeśli zamówienie obejmuje zakup min. 20 boxów prezentowych. Zamówienia należy mailowo: kontakt@brumer.pl.
12) Jakie macie możliwości zdobienia pudełek?
Aktualnie każdy prezentowy box zdobiony jest adekwatnie do celebrowanej okoliczności. Dekoracja obejmuje: sznurek ozdobny, winietkę, wypełnienie boxa wełną drzewną, bibułę dekoracyjną oraz inne tematyczne ozdoby.
13) Czy wykonujecie inne gadżety pamiątkowe / reklamowe?
Nie. Brumer to studio prezentów i skupiamy się wyłącznie na kreowaniu wyjątkowych upominków.
14) Czy są inne rozmiary pudełek?
Aktualnie posiadamy tylko jeden rozmiar pudełka: - długość: 31cm - szerokość: 22cm - wysokość 11cm
15) Czy mogę otrzymać wycenę produktu telefonicznie?
Wycenę produktu można uzyskać na stronie podczas konfigurowania swojego boxa.
16) Czy mogę otrzymać próbki wyposażenia prezentu?
Nie oferujemy próbek wyposażenia prezentów.
17) Czy podczas produkcji prezentów korzystacie z podwykonawców?
Tak. Podwykonawcy dostarczają nam ekologiczne, biodegradowalne pudełka jak i część wyposażenia prezentów.
18) Jak sprawdzić dostępność produktów?
Tylko dostępne produkty można dodać do boxa lub koszyka.
19) Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
W celu ustalenia problemu prosimy o kontakt: e-mali: kontakt@brumer.pl
Projekty
1) Czy wykonujecie projekty graficzne?
Studio Brumer nie wykonuje projektów graficznych.
2) Czy mogę wysłać gotowy projekt prezentu?
Niestety w naszej ofercie nie posiadamy tworzenia boxów z gotowych projektów. Zapraszamy do skorzystania z naszego kreatora prezentów.
3) Czy mogę wysłać gotowy projekt pudełka?
Studio Brumer pracuje na własnych ekologicznych pudełkach.
Rejestracja
1) Czy dokonując rejestracji w sklepie będę otrzymywał e-maile reklamowe?
Klienci którzy dokonali rejestracji będą powiadamiani o nowościach i promocjach dostępnych na stronie www.brumer.pl
2) Mam problem z rejestracją. Co teraz?
W przypadku wystąpienia problemów z rejestracja prosimy o kontakt e-mail: kontakt@brumer.pl
3) Zapomniałem hasła. Co teraz?
Podczas logowania należy wybrać opcję „nie pamiętam hasła”. Następnie po wpisaniu adresu e-mail bądź nazwy użytkownika zostanie wysłana wiadomość ze wskazówkami oraz możliwością wygenerowania nowego hasła.
Wysyłka i dostawa
1) W jakim czasie otrzymam zarównany prezent?
Prezenty zostają wysyłane w ciągu 24h od złożenia zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień czas ten może się wydłużyć.
2) Ile kosztuje wysyłka prezentu?
Ceny kosztu przesyłki zostają wyświetlone w podsumowaniu koszyka.
3) Czy mogę odebrać towar osobiście?
Studio Brumer prowadzi tylko sprzedaż online.
4) Czy wysyłacie prezenty za granicę?
Nie. Aktualnie wysyłka prowadzona jest na terenie całego kraju.
5) Czy wysyłacie paczki w weekend?
Paczki są wysyłane również w soboty do godziny 12:00.
Płatności
1) Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność można dokonać przelewem lub blikiem za pośrednictwem bramki PAYNOW. Możliwa jest również płatność przy odbiorze.
2) Na jakie konto bankowe mam dokonać płatności za zamówienie?
mBank: 43 1140 2004 0000 3902 8062 3543
3) W jakiej walucie mogę dokonać płatności?
W polskiej walucie Złoty.
4) Czy istnieje możliwość płatności z odroczonym terminem?
Nie.
5) Czy mogę zapłacić za zlecenie przy odbiorze przesyłki?
Tak.
Reklamacje
1) Co w przypadku, gdy moja przesyłka zostanie uszkodzona lub będzie się różniła od zamówionego projektu?
Prosimy o jak najszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji wraz ze zdjęciami drogą e-mail: kontakt@brumer.pl
Wymiany i Zwroty
1) Czy mogę zwrócić zamówione prezenty lub wymienić na inne?
Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania w postaci nienaruszonej na własny koszt. Wymiany towarów obejmują wyłącznie towar uszkodzony lub wadliwy.